środa, 9 kwietnia 2014

Powitanie

|| Nieznane + Gomez + Koloryzacja || 09/04 || Mao || Muzyka || 
Hej, postanowiłam zając sobie jakoś wolny czas, i tak tutaj jestem. Dawno nie robiłam takiej typu grafiki, więc mam nadzieję, że wszystko wyszło okej. Koloryzacja i topaz, tak to u mnie działa, ale jeżeli ktoś chce same wyostrzone ikony bez psd i topazu, proszę mówić :) Szablon jest dosyć skromny, chociaż trochę się nad nim nasiedziałam. Wszystkie elementy musiałam napisać od nowa bo nie chciało mi się zaglądać na inne konto po bazę. Chyba nie jest tak źle, prawda? 
Dzisiaj mam dla was ikony z nieznanymi oraz Gomez. Dorzuciłam jeszcze własną koloryzację, którą używałam przy robieniu niektórych ikonek. 










Bierzesz? Powiadom mnie!
Kredyt do koloryzacji nie jest potrzebny.

Jeżeli ktoś chce nagłówek lub szablon, można zamówić. U mnie wszystko jest za darmo, bez żadnych płatności w formie komentarzy. 
Jakieś propozycje co do drugiej notki? 


1 komentarz:

  1. Cześć ;)
    Znalazłam Twój wpis na nk, więc postanowiłam odwiedzić Twojego bloga i powiesz szczerze.. Zdjęcia są genialne! :D
    Oczywiście, pobieram trochę o czym Cię informuję, ale czy mogłabyś zrobić z Chelsea Kane? Nie mogę jej nigdzie znaleźć genialnych ikonów i liczę na Ciebie ;) Oczywiście, polecę Twojego bloga ;) Odezwij się! http://nk.pl/#profile/47777931

    OdpowiedzUsuń