sobota, 12 kwietnia 2014

{ 02 } Heaven Knows

|| Chelsea Kane + Freya Mavor + Nina Dobrev + Koloryzacja + Nagłówek || 12/04 || Mao || Muzyka ||
Hej, hej. Dzisiaj nie mam za dużo do powiedzenia. Wszystko miałam już przygotowane wczoraj, ale jakoś nie chciało mi się wstawiać tego do notki. Dzisiaj dałam dwie różne koloryzacje (lub akcję w tym przypadku). Nie wiem czy takie pasują, więc jeżeli mam robić takie jak w poprzedniej notce, dajcie znać. 

Chelsea Kane


 


Freya Mavor



Nina Dobrev












Credit gdy pobierasz jest obowiązkowy. 


Na następną notkę dodam trochę więcej nagłówków, pewnie w tym stylu i tamtym z poprzedniej notki. Jak zechce mi się css pisać to dorzucę też szablon. 

Chętnie przyjmę współlokatorkę/lokatora, wiec jeżeli ktoś chętny, śmiało pisać na gg lub nk (konakt)

5 komentarzy:

  1. Przypominam, że termin oddawania prac mija w sobotę o 20:00 (: // virtutti

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że najlepsze akcje/psd to te z Niną Dobrev i te ikonki najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczął się II Etap konkursu, serdecznie zapraszam. (: // virtutti

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypominam, że termin wyznaczony do oddania prac mija 2 maja ♥ // virtutti

    OdpowiedzUsuń